sobota, 23 listopada 2013

Śmieszny konkurs :)


Cześć Dziewczyny!

Za niedługo kończy się listopad, a wraz z jego końcem pojawi się na tapecie grudzień. Tak, wiecie - grudzień, to Mikołaj, Święta, prezenty... Dla mnie jednak grudzień zawsze oznaczał jedno - urodziny!
I choć tradycyjnie to osobie której przybywa w danym dniu lat daje się prezenty, ja zrobię trochę na opak :)

Z okazji moich nadchodzących urodzin chciałam Was zaprosić na konkurs jaki mam przyjemność zorganizować!

Ale żeby nie było tak łatwo, chciałabym żebyście i Wy mi coś podarowały - trochę uśmiechu, bo cenię to sobie najbardziej. 

                A więc aby wziąć udział w konkursie:               
1. Należy być publicznym obserwatorem mojego bloga oraz...
2. W formularzu poniżej wkleić jakiś kawał, anegdotę po której można zsikać się ze śmiechu, śmieszną sytuację, wkleić link do filmiku, piosenki... Wszystko co może wywołać uśmiech :)

Konkurs trwa od 23 listopada do 9 grudnia 2013roku do godziny 23.59. 
Zwycięzcę wybiorę na podstawie punktu drugiego, czyli oceniane będą uśmiechy jakie wywołuje dany żart/filmik...:) 
Jedna osoba może podesłać jedną śmieszną "rzecz". Jeśli prześlesz więcej - chętnie się pośmieję, ale pod uwagę przy ocenie będę brać tylko pierwszą przez Ciebie nadesłaną.
W razie wątpliwości co do wyboru zwycięzcy w komisji konkursowej zasiądzie mój Narzucony, który pomoże mi zdecydować ostatecznie.
Wyniki ogłoszę do 3 dni, poproszę wtedy zwycięzcę o kontakt mailowy.


Nagrody funduję ja, mój portfel i poniżej parę słów o nich:
- potrójny cień PAESE - uwielbiam ich trójeczki, ten zestaw w kolorach brązów i neutrali
- olejek arganowy PAESE - mam i ja!
- Wazelina czekoladowa FLos-Lek - na zimę w sam raz! Idealna pod pomadki wysuszające usta!
- Pomadka nawilżająca MIYO - dokładnie ta, o której pisałam TU, mój ulubiony kolor :)
- Mascara ZAO - wygrana w konkursie ZAO, jednak w domu mam już otwarte 3 mascary i nie jestem w stanie ich zużyć, a co dopiero przygarnąć kolejną, żeby ta się zmarnowała i schnęła u mnie na półce:( Dlatego szczęśliwie trafi do którejś z Was! :)
- Niespodzianka!! - o której nie powiem nic, żeby nie psuć zabawy ;)

Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe? :) W takim razie zapraszam!





Ah, możecie umieszczać banery, jeśli chcecie :) Nie jest to wymagane, bo chcę przede wszystkim, żebyście i Wy miały radochę z wklejania tu radości. W razie pytań - czekam na komentarze ;)

Pozdrawiam Was serdecznie!
Buziaki!

Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

15 komentarzy:

  1. Zgłoszenie wysłane! I wspaniałe nagrody ^^ /
    A ja sobie banerek umieszczę, a co! (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoszenie poszło, mam nadzieję, że uda mi się Ciebie rozśmieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe Picola Ty to jesteś Krejzolka ;) Świetny pomysł na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszło:) Mam nadzieję, że posikasz się ze śmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam Ci moją ulubioną rozrywkę, kawał śmiechu i całe futro zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. :D ja już
    moje umiejętności taneczne są jak Pana z prawej z filmiku :)
    powodzenia wszystkim - może najlepsze zbierzesz później w jeden post ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślałam o tym, ale dużo osób wysyła mi swoje prywatne nagrania/historie, więc myślałam, że albo wszystko albo nic, ale wciąż o tym myślę :) Dziękuję za zgłoszenie :D

      Usuń
    2. Jestem za takim postem! :)

      Usuń
  8. Wysłane :) Zdążyłam przed północą :)

    OdpowiedzUsuń

Kłaniam się pięknie w podzięce za każdy komentarz! C;
Pisz śmiało, krytykuj konstruktywnie i dziel się swoją opinią - takie komentarze zawsze czytam chętnie nie tylko ja, ale też inni, którzy tu zaglądają.