wtorek, 24 września 2013

Hip hip, hurra!



Cześć Dziewczyny!!!

Mój kochany Dino prócz tego, że jest typowym reprezentantem piesków zaczepno-obronnych(najpierw zaczepia, a potem trzeba go bronić) to ma też w sobie cyrkową iskrę. I nie bez powodu wstawiam jego gifa, gdy wykonuje dzikie obroty w stylu "ona tańczy dla mnie" , bo sama kręcę się ze szczęścia w bardzo podobny sposób :)

Niedawno, w podsumowaniu roku mojego blogowania za punkt honoru postanowiłam sobie znaleźć pracę, której nikt nie chce mi dać. I wiecie co?? ZNALAZŁAM JĄ!!!!

Co najlepsze, nie spodziewałam się jakiegokolwiek odzewu, bo kadra była już teoretycznie pełna, a jednak! Trafiłam na wspaniałych, sympatycznych ludzi, pełnych energii i pasji, dzięki którym będę mogła się realizować "w zawodzie" (czyt. jako nauczycielka :)) i będzie mnie stać na studia. Dziś jestem po pierwszych lekcjach i jestem mega zadowolona. Tyle pozytywnej energii bije od młodzieży, że aż szkoda było kończyć ;)


Wraz ze znalezieniem pracy 120km od mojego miejsca zamieszkania zmuszona jestem przeprowadzić się na stałe do Narzeczonego. Czeka mnie wiele pracy i wycieczka do rodzinnego domu(na pewno niejedna) po niezbędne do przeżycia akcesoria. Stworzyłam sobie już listę niezbędników do kupienia i do przywiezienia. Choć nie do końca do mnie to dociera, to skrupulatnie zapisuję rzeczy, których brak mi w codziennym harmidrze.

Dzięki Bogu, moi przyszli teściowie są nie tylko wspaniałymi ludźmi, o czym przekonuję się od siedmiu lat, ale też są na tyle wyrozumiali, że nie robią żadnych problemów z mojego nagłego wkroczenia pełną gębą w ich domowe zacisze. 


Małe-wielkie sukcesy niesamowicie efektywnie dodają mi skrzydeł i sił do działania.
Mam nadzieję, że Wy również zaczęliście jesień od pozytywnych niespodzianek?
Buziaki!

43 komentarze:

  1. Picola, gratuluję, domyślam się, jak się cieszysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Cammie :) cieszę się jak "dzika" :)

      Usuń
  2. wow, gratuluje! super sie uklada :) zycze powodzenia. smiesznego pasz tego psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bina :D a pies to najlepszy antydepresant pod słońcem :D

      Usuń
  3. Gratuluję!! Też szukam pracy w tym zawodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratulacje i powodzenia! Ciesze się, że się cieszysz :)
    Mój TŻ też kształci się jako nauczyciel i niedługo sam będzie szukał czegoś w tej branży... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ooo, no to jemu też życzę na przyszły czas poszukiwać powodzenia :)

      Usuń
  5. gratuluje kochanie! ja ciaz szukam..obym miala tez tyle szczescia co Ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :* trzymam mocno kciuki, na pewno coś się znajdzie!!! ;)

      Usuń
  6. Picola, gratulacje! To wspaniałe, że udało Ci się znaleźć pracę, która daje Ci przyjemność i satysfakcję! :) A Twój piesek jest przeuroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się za szybko nie wypalę i ta przyjemność i satysfakcja zostaną na dłużej :D

      Usuń
  7. Zuch Dziewczyna, gratuluję pracy :)
    A gif z zaczepnikiem-obronnikiem skradl moje serce ♥
    Trzymam kciki za powodzenie we wszystkim:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! ;)
      Muszę zajrzeć jak tam się ma Pepe :)

      Usuń
  8. jejuniu , mowilam jzu ze uwielbiam psy ?
    kochana gratuluje dobrze ze cos pozytywnego sie zdarzylo w Twoim zyciu :)
    ostatnie zdj macie piekne w tej ramce mmm;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, równiez je uwielbiam .... :)
      Wszystkim życzę takich pozytywnych chwil jak mnie ostatnio szczęśliwie spotykają :D
      ja też uwielbiam psiaki :D

      Usuń
  9. gratulacje !!!!!
    super że się poznali na Tobie, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ogromnie, cieszę się Twoim szczęściem :) Masz fajnie z takimi teściami, bo moi przyszli nie dopuszczają do siebie nawet możliwości, że mogłabym u nich kiedykolwiek nocować - no chyba, że w osobnym pokoju niż mój Luby, niestety są dość ortodoksyjnymi katolikami... Oby entuzjazm w pracy Cię szybko nie opuścił :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana!!! :)
      A teściowie tolerują moje pomieszkiwanie od dłuższego czasu, teraz wkroczę tylko na całego i również cieszę się z ich ciepłej reakcji. Zasypianie w osobnym pokoju, a w nocy przeprowadzka :D hahaha!

      Usuń
  11. graaaatuluję :) możesz być w pełni z siebie dumna :) życzę wytrwałości i dalej takiego zapału do wykonywania swojego zawodu :)
    ja w jesień wkroczyłam dumnie z biletem w podróż poślubną , która z przyczyn losowych była spisana na straty a dziś uśmiechnęło się do nas słońce i zapaliło się zielone światło więc czym prędzej pobiegliśmy i wycieczka wykupiona - a w finale cieszyłam się tak jak Twój piesio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo! No to super!! Takie wkraczanie w jesień jak najbardziej wskazane! Teraz nic tylko życzyć miłej podróży ;)
      i dziękuję bardzo :*

      Usuń
  12. Gratuluję zdobycia pracy.

    I tak mój dzień też zaczął się pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję.
      I cieszę się, że u innych też jesienny wiatr przywiewa pozytywy :)

      Usuń
  13. Gratuluję zdobycia pracy! Jestem pewna, że ze swoim ogromnym poczuciem humoru, luzem i pomysłowością porwiesz młodzież i będziesz miała wspaniałe wyniki :)
    Powodzenia Ci życzę w tych Twoich życiowych mniejszych i większych zmianach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ale mnie rozpromienił Twój komentarz :D :D Dziękuję Ci serdecznie i mam nadzieję, że tak właśnie będzie :) :*

      Usuń
    2. :D Tak Ci tu jesiennie dobrze życzę :D Na przekór murchlakom, którzy narzekają na tą porę roku jesteś przykładem, że jesienią również czekają na nas pozytywne zmiany :)

      Usuń
  14. gratuluję i z miłą chęcią poobserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że opinie o młodzieży mamy różne:) Ale nie generalizuję, może to zależy od regionu:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie uczę w szkole publicznej, a gdy nie chodzi się na lekcje "za karę" (jak myśli połowa dzieci, jak i ja w ich wieku:P) to atmosfera jest naprawdę niesamowita :) na praktykach w szkołach przeżyłam różne sytuacje :D

      Usuń
  16. I bardzo fajnie że znalazłaś pracę w zawodzie, który sprawia Ci przyjemność. Fajnie też że trafiłaś na sympatyczną młodzież. Przeprowadzka też fajna sprawa :) Dołączam do obserwujących jako Ewa TK. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak fajnie! Świetna wiadomość!

    Gratulacje i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje ulubione powiedzenie - nigdy nie mów nigdy :D Gratulację, trzymam kciuki !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Mam nadzieję, że praca będzie Ci przynosiła tyle samo radości, nawet za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje !! u mnie wszzystko się sypie... :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeuroczy ten psiak!:D
    Gratuluję i życze powodzenia!:**

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję znalezienia pracy! ja też szukam czegoś, żeby sobie dorobić, ale nie jest łatwo.
    może skusisz się na projekt u mnie? niedługo startujemy :)

    OdpowiedzUsuń

Kłaniam się pięknie w podzięce za każdy komentarz! C;
Pisz śmiało, krytykuj konstruktywnie i dziel się swoją opinią - takie komentarze zawsze czytam chętnie nie tylko ja, ale też inni, którzy tu zaglądają.