czwartek, 12 września 2013

To już rok!

Cześć Dziewczyny!

Aż trudno mi w to uwierzyć, ale nie, archiwum bloga tylko utwierdza mnie w tym, że dokładnie rok temu zamieściłam swój pierwszy wpis na tym blogu. Czas minął jak z bata strzelił, ani się nie obejrzałam a już 12 miesięcy blogowania za mną!



Chciałabym przede wszystkim podziękować Wam kochani czytelnicy i obserwatorzy! Bo pomimo tego, że wciąż traktuję bloga jako miłe hobby, to każdy Wasz komentarz jest dla mnie niezwykle motywujący i daje wiele, wiele pozytywnej energii!!!
Za to wszystko Wam dziękuję!!! :*

CO DAŁ MI TEN ROK BLOGOWANIA?
1. Przede wszystkim nauczyłam się podchodzić do pielęgnacji inaczej niż kiedyś.
2. Stałam się bardziej otwarta i pewna siebie - really :D
3. Poznałam wiele wspaniałych i serdecznych osób, od których aż bije pozytywną energią!
4. Miałam możliwość brać udział w ciekawych i kreatywnych akcjach.
5. Byłam szczęściarą i udało mi się parę razy wygrać w konkursach i rozdaniach :)
6. Stałam się bardziej systematyczna.
7. To może dziwne, ale zaczęłam jeszcze bardziej doceniać moich znajomych.
8. Jestem na pewno szczęśliwszym człowiekiem i czuje się w jakiejś części spełniona gdy mogę się wyżyć pisząc:D
9. i wiele wiele innych małych rzeczy :)

CO PLANUJĘ?
1. Przede wszystkim blogować dalej w najlepsze :)
2. Wziąć się za siebie i wciągnąć bardziej w stosowanie zasad samorozwojowych.
3. Być regularna w podczytywaniu Was i odpowiadaniu na komentarze(tu daje dupy :P)
4. Udoskonalić swój szablon.
5. Szukać nowych inspirujących mnie blogów.
6. Poznać choć jedną blogerkę na żywo!
7. Zdobyć pracę.

Co do punktu siódmego - mam nadzieję, że moje konto zasilą w końcu jakieś środki pieniężne, bo aktualnie wszystkie zaskórniaki przeznaczyłam na ratę za studia  :) a chciałabym zorganizować jakieś twórcze konkursidło, żeby móc Wam się jakoś odwdzięczyć za tak mile spędzony razem czas!

A teraz małe statystyki :)
Obserwatorów posiadam na chwilę obecną 308! (dziękuję Kochani!)
Zaglądaliście do mnie 40501 razy!!! (mój mały rozumek nie ogarnia!:)
Najczęściej trafialiście do mnie wpisując w wyszukiwarkę frazy "wysypka na ciele" oraz "krem reo"
Napisałam 164 posty :)

Mam nadzieję, że moja blogowa przygoda będzie równie owocna i miłą jak przez ostatni rok :)
Idę wypić łyczek czegoś alkoholowego za Was drodzy czytelnicy i życzę Wam równie miłego wieczorku co mój!
Buziaki!!!:*

20 komentarzy:

  1. Gratuluję tego roku i życzę, aby następny był równie owocny :)
    Powodzenia w szukaniu pracy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! ;)
    No i powodzenia w spełnianiu założeń! Trzymam kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też trafiłam do Ciebie, szukając recenzji REO ;) I zostałam na dłużej. Życzę Ci jeszcze wiele takich blogowych urodzin i kto wie... może kiedyś uda się spotkać? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze tysiąc takich lat , pelnych energii i usmiechu :) no i nam obu zycze podpunktu 7 hehe;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę kolejnego równie udanego roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i dla bloga! Wytrwałości, inspiracji i radości z pisania :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Kochana i oby tak dalej!:* trzymam kciuki za pkt 7:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę sukcesów i dużo pomysłów na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi też zaraz stuknie roczek ;D sto lat! miliona obserwatorek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ♥
    Zuch Dziewczyna ♥ ♥ ♥
    Oby tak dalej :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymaj tempo, a niedługo kolejne latka stukną:) Dzięki za ten rok, szybko minęło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę masy zakręconych pomysłów na posty i spełnienia blogowych i nieblogowych planów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. na zdrówko :)
    a ja sie cieszę, że wirtualnie mogłam Ciebie poznać, życzę powodzenia w spełnianiu punktu 7 i życzę owocnych kolejnych lat w blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ten czas szybko leci! Gratuluję wytrwałości i życzę Ci Kochana, aby kolejny rok blogowania przyniósł Ci jeszcze więcej radości i miłych niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję kochana pierwszych urodzin, u mnie już też roczek minął i muszę przygotować jakiś wpisik z tej okazji ;) życzę Ci wielu sukcesów w blogowaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O patrz, byłam na urlopie i przegapiłam urodzinki Twojego bloga! To spóźnione, ale szczere gratulację z okazji pełnego roczku i obyś pozostała w blogosferze na wiele kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulację, ale zleciało :)
    A propo rozdań..to zapraszam Cię na moje pierwsze skromne rozdanie - http://bluebrush87.blogspot.com/2013/09/rozdanie-z-okazji-100-posta-czas-start.html

    I tak w ogóle to będzie mi miło jeśli mnie czasem odwiedzisz, bo dawno Cię u siebie nie widziałam :P

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Kłaniam się pięknie w podzięce za każdy komentarz! C;
Pisz śmiało, krytykuj konstruktywnie i dziel się swoją opinią - takie komentarze zawsze czytam chętnie nie tylko ja, ale też inni, którzy tu zaglądają.