niedziela, 15 września 2013

L4

Cześć Dziewczyny!

Witam Was gorąco zza stosu chusteczek :) Niestety jesienne choróbsko dopadło i mnie, pojawiając się w momencie i opanowując moje ciało do reszty... 


Kicham na potęgę, ledwo mówię i ratuję się czym mogę...

Chciałam Wam powiedzieć ogromne DZIĘKUJĘĘĘ za wszystkie miłe słowa pod postem urodzinowym! Mam nadzieję, że wena i wszystkie inne życzenia się spełnią :)

Niestety ja na chwilę obecną jestem w stanie jedynie leżeć, a niestety nie należę do osób, które mają przygotowane notki na zapas bo po prostu zawsze chcę być na bieżąco z tym co produkuję.

Ściskam mocno,nie ślę buziaków, bo zarażam :)
Do następnego (bardziej TFUrczego) posta!

17 komentarzy:

  1. Hehe no to zdrówka :) ,zdrowiej i wracaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrówka życzę i łączę się w bólu siedząc również za gigantycznym stosem chusteczek :(

    OdpowiedzUsuń
  3. w chorobach fajne jest to, że można się bez wyrzutów sumienia polenić :D i tak powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duzo zdrowia :) mnie ostatnio uratowala multiwitamina w tabletkach firmy zdrovit.

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzo zdrowia :) mnie ostatnio uratowala multiwitamina w tabletkach firmy zdrovit.

    OdpowiedzUsuń
  6. poleżałabym sobie w łozeczku wiec sie mozesz zamienic:P tylko bez bolu gardła poprosze hehe:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zawsze dopada na przełomie września i października, choć mam nadzieję, że nie tym razem. Wykichaj to choróbsko i wracaj do świata żywszych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łączę się w bólu, bo i ja chora :( Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymaj się tam choruszku. Obyś szybko wróciła do zdrowia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie trzymało tydzień, na szczęście powoli odpuszcza, więc przysyłam całą swoją wolną energię, żeby pomogła stanąć na nogi i Tobie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. To szybko wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowiej szybko!

    I dołączam do spóźnionych życzeń urodzinkowych!

    OdpowiedzUsuń

Kłaniam się pięknie w podzięce za każdy komentarz! C;
Pisz śmiało, krytykuj konstruktywnie i dziel się swoją opinią - takie komentarze zawsze czytam chętnie nie tylko ja, ale też inni, którzy tu zaglądają.