wtorek, 25 czerwca 2013

Kolejny ważny etap...

Cześć!!

Mało mnie tu, bo ostatnio intensywniej zgłębiałam wiedzę...
co zaowocowało wczoraj szczęśliwą obroną :)

Pomimo, że mój angielski jest dużo płynniejszy, pewny i flow po paru drinkach aniżeli po całym dniu stresów, wyszłam z sali z 4,5 na dyplomie :)

Przez najbliższe dni będę cieszyć i świętować, a wszystkim broniącym się w najbliższej przyszłości życzę powodzenia!!!

A tu zdjęcie z koleżankami z grupy, zmęczone, zadowolone, zalicencjatowane :)



Wybaczcie, ale muszę się poodmóżdżać :D
Buziaki!

25 komentarzy:

  1. gratuluje :) to samo przezywalam rok temu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupi, gratulacje! Odmóżdżanie się należy :) Relaksuj się, odpoczywaj i świętuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, mnie to za rok czeka, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety? Stety! Choć nie zaprzeczę - szkoda kończyć ten miły okres...:)

      Usuń
  4. Gratulacje kochana!!!!!
    Dawno mnie tu u Ciebie nie było od poniedziałku wakacje więc nadrobic zaleglosci blogowe i popatrzeć co sie u Was dziewczyny dzieje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ja już nawet nie wiem kiedy się wakacje zaczynają, bo siostra już tydzień temu wyjechała na wczasy i tracę rachubę :)
      Pozdrawiam również! ;)

      Usuń
  5. Serdeczne gratulacje i owocnego odmóżdżania, dla odmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję licencjatko! :) Przyda się odmóżdżanie, wiem o tym z własnego doświadczenia, baw się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje? Czyżby anglistyka, koleżanka po fachu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anglistyka nauczycielska xD Ty też coś w tym kierunku?? :)

      Usuń
  8. Kochane moje, każdej z Was ogromnie DZIĘKUJĘĘĘĘ!!! za wszystkie gratki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje licencjatko! :)) Ja też mam już teoretycznie wakacje we wtorek wybywam z domu prawdopodobnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje !!!! :)
    i powodzenia dalej ;)

    OdpowiedzUsuń

Kłaniam się pięknie w podzięce za każdy komentarz! C;
Pisz śmiało, krytykuj konstruktywnie i dziel się swoją opinią - takie komentarze zawsze czytam chętnie nie tylko ja, ale też inni, którzy tu zaglądają.