niedziela, 30 czerwca 2013

Obijactwo pospolite!

Cześć Dziewczyny!
Ja aktualnie wybieram się do Kielc, wycieczkuję i odwiedzam kogo się da :)
W międzyczasie zabrałam się za siebie, wprowadzając parę pielęgnacyjnych udoskonaleń (blogowanie zmieniło moje nawyki:P) i dostałam od Ukochanego biżuteryjne drobiazgi cieszące oko i nie tylko. Z całą pewnością się pochwalę :D





Ostatnie dni to głównie ogniska, pyszne kiełbachy i ... zabawa z kotem (najcudowniejszy zabawny przytulas jakiego miałam okazję tłamsić!) rysunek i błogie obijanie. Staram się tym odpędzić nadchodzące konieczności podjęcia decyzji w sprawie zmiany miejsca zamieszkania i podjęcia pracy... Ale, na razie cieszę chwilą dla siebie :)



Mam nadzieję, że Wam czas płynie równie miło!
Buziaki!

8 komentarzy:

  1. Jaki kiciuś słodki :D ...

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki czadowy kocuuuur! poszłabym na takie ognisko, kiełbasy z ognia są czadowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo nieźlee masz :) Trzymam kciuki za bezbolesne podejmowanie decyzji i jej pozytywne skutki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacyjne lenistwo :) Ale słodki kotek :)))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo Kielce powiadasz? ja w okolice wybieram się na parę dni od 28 lipca tak do 1 sierpnia :) daleko mieszkasz od Kielc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy... jakieś 200km :) Radzę się uzbroić w cierpliwość - Kielce tak rozkopane, że nie poznaliśmy trasy którą jeździło się 5 lat:P

      Usuń
  6. Podpisuję się pod powyższymi komentarzi - słodki kiciak. :)

    OdpowiedzUsuń

Kłaniam się pięknie w podzięce za każdy komentarz! C;
Pisz śmiało, krytykuj konstruktywnie i dziel się swoją opinią - takie komentarze zawsze czytam chętnie nie tylko ja, ale też inni, którzy tu zaglądają.