piątek, 21 czerwca 2013

Wyniki konkursu :)

Cześć Dziewczyny!

Wyjechałam na wieś, bujam się po snopkach i zbieram polne kwiaty zamiast uczyć się do obrony:) 

Ale zdecydowałam, że odstresowanie więcej mi da niż kucie głupich regułek w tym ukropie. A uwielbiam polne kwiaty (zwłaszcza maki, mmmm!)



No  i nadszedł dzień, kiedy to musiałam zdecydować co jak i komu... Niestety zadanie nie było łatwe, ale musiałam wybrać. Ponieważ wybór był naprawdę ciężki i nawet moi mali pomocnicy nie byli w stanie rozstrzygnąć moich wewnętrznych sporów, więc...

oficjalnie wszem i wobec portrety trafią do:

Iv
Eowiny1818
i Puszki :)

GRATULACJE! 
Kochane moje, z racji tego, że ja w tym momencie pewnie dalej walam się jak dzika po snopkach zamiast napisać Wam maila - proszę Was o podesłanie adresu do wysyłki :) 
Jak tylko wyszaleję się na polu (i troszeczkę się ochłodzi!) zabieram się prędziutko za rysowanie ;)

Wszystkim Wam biorącym udział dziękuję serdecznie, za tyyyle ciekawych opowieści, które narobiły mi niemałych dylematów. 


Dla wszystkich czytelniczek podsyłam własnoręcznie robiony bukiecik na miły dzień :)

Buziaki!!

13 komentarzy:

  1. Gratulacje dla dziewczyn! :)
    Oj, wiem jak to jest na wsi... Hulanie po okolicy od świtu do zachodu słońca i jeszcze dłużej. I do tego kwiaty. :)
    Najlepiej jest w czasie żniw - dużo pracy, ale potem jest ogromna satysfakcja z tego co się zrobiło. I można poskakać po snopkach poustawianych w stodole :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko ma swój urok, a dla mnie wszystko jest nowe i ciekawe :) choć wiem, że rolnikiem nie będę :D :D

      Usuń
  2. Kochana, jeszcze przed chwilą dowiedziałam się, że oficjalnie zostałam licencjonowanym kosmetologiem, a tu taka niespodzianka, dziękuję! Zaraz wyślę adres :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa!!! To gratulacje ogromniaste!! Wspaniałe osiągnięcie! :)

      Usuń
  3. zastanawiałam się czy w ogóle zajrzeć do tego wpisu, bo ostatnio w ogóle nie mam szczęścia, a tu patrzę i aż mnie coś w środku ścisnęło!;) fantastycznie! Dziękuję i bardzo się cieszę! :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj tam, szczęście to pojęcie względne :D i wędruje tam gdzie trzeba ;)

      Usuń
  4. gratulacje :)

    a bukiet cudowny .... uwielbiam !!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) cieszę się że nie tylko mi się podoba :) uwielbiam maki :D

      Usuń
  5. Jaki bukiet... *.* pięęękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje!

    piekne maki ,piekniejsze niz obrona;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyniom :)
    A maki również kocham :)

    OdpowiedzUsuń

Kłaniam się pięknie w podzięce za każdy komentarz! C;
Pisz śmiało, krytykuj konstruktywnie i dziel się swoją opinią - takie komentarze zawsze czytam chętnie nie tylko ja, ale też inni, którzy tu zaglądają.