czwartek, 27 czerwca 2013

Nierób i brzydal w łazience?

Cześć Dziewczyny!

Dziś chciałam pokrótce opisać Wam moje jakże subiektywne odczucia w związku z pielęgnacją stóp, która w okresie letnim jest niezaprzeczalnie dużo intensywniejsza :)

Przyznajcie się, która z Was uległa szałowi na "odchudzanie przed latem" albo akcje "upiększ swoje stopy na lato"?? :) Ja kiedyś też, a pani w sklepie to podłapała i prócz jakiegoś scrubu do nóg(również nie wiem jaki był tego cel?) nabyłam pumeks wulkaniczny


Tyyyyyle dobrego mi o nim naopowiadano, że naturalny, nieszkodliwy, trwały, wieloletni, dobrze zdzierający, dobrze działający na naszą  skórę, więc wymagania jako takie były.

Podsumowując wszystko powyżej - nie potrafił nawet zrobić to do czego został stworzony - czyli zeskrobać martwy naskórek... Źle się nim operuje, jest jednocześnie ostry, ale ciężko nim dobrze zedrzeć to co należy. 



Pumeks raz na miesiąc trzeba pomoczyć w kubku z posoloną wodą, żeby go "odbakteriować". 
Koszt takiego cuda to około 20 złotych. 
Wrażenia bezcenne.
Prezentowany pumeks jest dopiero przed solną kąpielą. 
Generalnie fuj...

Wszem i wobec pozostaję przy tanich pumeksach z sieciaków.
A może macie coś sprawdzonego i godnego polecenia do pielęgnacji stóp??

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że nic nie zdziera, tym bardziej za tą cenę... Teraz kupiłam pumeks w Biedronce z najnowszej gazetki i jest naprawdę bardzo mocny i świetnie zdziera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz o takim pumeksie słyszę, a i na pewno będę go omijać szerokim łukiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. już dawno odeszłam od pumeksów i peelingów do stóp, które nie zdziałaly nic, a nic na moich stopach - zmarnowałam tylko czas. Ale znalazłam wybawienie - pilnik do stóp! Kilka złotych w drogerii, a efekt niesamowity:D więc polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widze takiego brzydala:D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tylko tarki metalowe z papierem ściernym po drugiej stronie dają radę. Jestem im wierna:) A ten pumeks wygląda rzeczywiście okropnie.

    OdpowiedzUsuń

Kłaniam się pięknie w podzięce za każdy komentarz! C;
Pisz śmiało, krytykuj konstruktywnie i dziel się swoją opinią - takie komentarze zawsze czytam chętnie nie tylko ja, ale też inni, którzy tu zaglądają.