wtorek, 15 kwietnia 2014

Konkurs wiosenny z jajem :)

 
Cześć Dziewczyny!

Wiem, że wiosna płata figle i dziś na przykład miałam ochotę założyć grube rękawiczki, aniżeli szukać wiosennych promyków, ale z racji styknięcia liczby obserwatorów z czwórką na początku chciałam się z Wami CZYMŚ podzielić :)

Przede wszystkim - dziękuję Wam za to, że jesteście, komentujecie, rozstrzygacie spory, a i najczęściej doradzicie mi lepiej niż niejedna Pani w drogerii :D

Wiecie, że jako szczęśliwy stwór żywię się głównie otaczającym mnie szczęściem i większość konkursów, które organizowałam opierała się na uśmiechu. Tym razem nie będzie inaczej :D

Ale ale...
Pewnie jesteście ciekawe nagród? Otóż planując swoje wesele powtarzano mi mi już milion razy, że "jeszcze by się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził"  więc aby nie ograniczać Waszej wyobraźni postanowiłam spełnić Wasze marzenie do 55 złotych. Dlaczego 55? Nie 50, nie 60 tylko dwie, piękne, krągłe piąteczki, które chciałabym, żeby znajdowały się nie tylko w moim indeksie, ale też przy każdym teście który oceniam :D 

Szukałam sklepu, któremu można zaufać i w którym możnaby coś zamówić... Padło na MintiShop. Przed konkursem sama postanowiłam sprawdzić jak to jest z realizacją zamówień w tym sklepie i będąc miło zaskoczona postanowiłam postawić na ten sklep.

A więc regulamin:
1. Organizatorem konkursu i sponsorem nagród jest właścicielka bloga http://picolaworld.blogspot.com/
2. Konkurs trwa od 15.04.2014r. do 25.04.2014r.
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest bycie publicznym obserwatorem bloga http://picolaworld.blogspot.com/ oraz w formularzu konkursowym wstawienie komentarza z dowcipem/linkiem do śmiesznego nagrania/linkiem do obrazka (Osoby poniżej 18 lat proszone są o pisemną zgodę rodziców.)
4. Zwycięzca zostanie wyłoniony przez jury, w skład którego wchodzą właścicielka bloga i jej poczucie humoru :)
5. Wyniki zostaną ogłoszone do dwóch dni od zakończenia konkursu.
6. Zwycięzca jest zobowiązany nadesłać w ciągu pięciu dni maila na adres j.olcia91291[małpa]gmail.com z linkami do artykułów ze strony sklepu mintishop.pl o kwocie nie przekraczającej pięćdziesięciu pięciu złotych, oraz danymi do wysyłki. 
7. Koszty wysyłki pokrywa organizatorka konkursu. Wysyłka jedynie na terenie Polski.
8. W razie nie zgłoszenia się zwycięzcy do pięciu dni nagrodę otrzymuje osoba, która zostanie wyróżniona w następnej kolejności przez właścicielkę bloga.
9. Nagrodzonemu zwycięzcy nie przysługuje prawo do zamiany nagrody rzeczowej na jej ekwiwalent pieniężny.
10. Jedna osoba może nadesłać max. 3 prace(linki/dowcipy...)

Czyli w skrócie - doprowadzacie mnie do łez, a potem jak wygracie - wybieracie sobie prezent za 55złotych :) Może to być jedna rzecz, może być wiele, bylebyście się zmieściły w tych
 magicznych dwóch piątkach. Może którejś z Was szkoda na tangle teezer? (tak jak mi:P).
Może któraś z Was ma chrapkę na nową paletkę Sleek'a? (tak jak ja?:P) A może na mini kolekcję szminek? (o! To też tak jak ja!) albo na nowy pędzel?? (Hmm...:P)

Nie wnikam! To już zależy od Was!
Poniżej formularz konkursowy no i... życzę dobrego wyboru!




Ps. Gdyby coś było niejasne - piszcie na adres podany w punkcie 6. Celowo nie wpisuję @ - wiecie, żeby nie stać się znów żywicielem dla reklam :D
Buziole

3 komentarze:

  1. piszesz tak, że najczęściej po przeczytaniu posta pojawia się na mojej twarzy banan :)) więc wcale nie dziwię się rosnącej liczbie obserwatorów, a wręcz sądzę, że będzie ich o wiele więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm musze teraz wymyslic cos smiesznego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że poszło - życzę dobrej zabawy! :D

    OdpowiedzUsuń

Kłaniam się pięknie w podzięce za każdy komentarz! C;
Pisz śmiało, krytykuj konstruktywnie i dziel się swoją opinią - takie komentarze zawsze czytam chętnie nie tylko ja, ale też inni, którzy tu zaglądają.