niedziela, 18 listopada 2012

TAG Liebster Blog


Witajcie Kochane!

Pierwszy raz od dawien dawna w wirze depresyjnych smętów dałam się wyciągnąć na imprezę :) Nigdy nie chadzałam i nie byłam imprezowym typem, a jeśli już posiedzenie, albo alkoholizacja, to domówka w kameralnym tonie. Z racji tego, iż zawitał do nas kolega Norweg, trzeba było wyjść pokazać co w tej Polsce jest. Cóż, w klubie byli sami licealiści i czułam się delikatnie mówiąc staro, a już przepadłam, gdy do tańca bujańca poprosił mnie ... mój uczeń... Krótki dialog:

[U]czeń: O! To Pani!
[J]a: A! To Ty... No cóż...
[U]: eee... Niech się Pani nie przejmuje tylko densi!
[J]: Ale nie "Pani"... proszę...
[U]: Pani sie nie przejmuje i przychodzi częściej!

No i tak to jest wyjść z domu... Stwierdziłam tym samym, że leczyć dzisiejszego kaca będę w łóżku z kubkiem herbaty pisząc sobie TAGi :) Jest mi niezmiernie miło, że ktoś pomyślał o "dobrze wykonanje robocie" w tym moim małym, dopiero raczkującym blogu, który gubi się w wielkim blogowym, świecie i jednocześnie dziękuję za TAG, który napłynął do mnie od Mojito oraz Levo

Myślę, że każda już zna tą zabawę, ale żeby nie było wątpliwości:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


      *  Odpowiedzi na pytania od Mojito  *     


1. Twój lakier wszechczasów? 
W sumie nie lubię kolorowych lakierów, ale odżywka Eveline to ukochany dla moich paznokci :)

2. Twój największy przekręt?
Dużo tego było:) Należałam do tych przekrętowych dziewczyn, ale wybierając... Hmm... Gdy mówiłam rodzicom, że jadę do Kielc, a w rzeczywistości jeździłam do Ukochanego na weekend :) Trwało to chyba ponad rok, potem nadeszła pora na wyznania :) 

3. Ukochana maskotka z dzieciństwa?
Nie miałam jednej ukochanej. Wszystkie potrzebowały tyle samo miłości i przytulania! Bo wierzyłam głęboko, że maskotki żyją i jak idę spać ożywają i cieszą się, że są kochane (biedne, skrzywione dziecko..)

4. Czego naprawdę nienawidzisz jeść?
Nienawidzę i nie zjem wątróbki! Gdy byłam w przedszkolu Pani na siłę ładowała mi ją głęboko do gardła, tak, że mam uraz i nie tknę kijem przez szmatę tej "potrawy" (A ja się śmiałam, że jestem Pedagogiem z powołanie...)

5. Co sądzisz o konkursach piękności?
Nie oglądam, bo nigdy nie wygrywała ta najładniejsza(dla mnie). Poza tym nie lubię tego typu konkursów. Jest tyle gustów i upodobań, a każda z dziewczyn ma w sobie coś niesamowitego, porównywanie w taki sposób nie jest najlepsze.

6. Skok ze spadochronem (T/N)?
TAAAK! Choć wolałabym bungee. 

7. OPI, Essie, czy CG (a może coś innego)?
Eee... żadne z drogich, to na pewno:) Lakier ma być max do 10 złotych i w tym mieści się Golden Rose i np. tańsze lakiery z Rossmana:)

8. Jaka jest najtrudniejsza umiejętność, jaką udało Ci się opanować?
Rysowanie w miarę realistycznych portretów. Uczyłam się, kupowałam książki i lata, lata praktyki (gdyż na kursy nie było mnie stać) i doszłam do takiego poziomu, że mnie to satysfakcjonuje, choć wciąż chciałabym lepiej.

9. Jakim składnikiem kosmetyku/zapachu można Cię "kupić"?
Wanilią albo kokosem :) Uwielbiam ten zapach w perfumach i kosmetykach do ciała, twarzy, włosów itd.

10. Gry planszowe (T/N)?
TAK! Choć kocham kalambury :)

11. Książka czy film?
Niestety - film. Na książki nie mam czasu, poza tym zawsze za bardzo przeżywałam losy bohaterów i potem  ciężko było mi się skupić na innych rzeczach:)


     *  A teraz secik pytań od Levo  *    

1. Szminka czerwona czy nude?
Nude :) Mam za małe usta na czerwienie, choć uwielbiam podziwiać na ustach innych!

2. Ulubiona marka kosmetyczna?
Nie mam jednej, którą mogłabym wymienić, z każdej wybieram po trochu, ale lubię bardzo Eveline i Lirene

3. Uczysz się czy pracujesz? Czy oba na raz?
Uczę się i udzielam korepetycji z języka angielskiego.

4. Angielski, francuski czy niemiecki?
Wszystkie! I jeszcze dodam ruski :) Jestem językowcem i to jest dział, w którym się odnajduje:)

5. Jesteś maniaczką składów?
Nie, choć częściej spoglądam na etykiety, ale głównie kosmetyków do pielęgnacji twarzy i włosów.

6. Byłabyś w stanie mieszkać poza Polską?
Raczej nie. Mimo lingwistycznych zapędów i możliwości - jestem zbyt rodzinna. Poza tym nie ukrywając - w Polsce czuje się pewniej i mam tu wszystko (zobaczymy c powiem za rok jak będę szukać pracy:D )

7. Używasz balsamów do ciała regularnie?
Bardzo chcę, choć czasem lenistwo bierze górę. Nie zapominam nigdy o kremowaniu miejsc suszu.

8. Masz swoja kosmetyczną wish listę i kupujesz produkty według niej, czy idziesz na żywioł?
Raczej to drugie, choć mam w portfelu karteczkę z wish listą na którą często patrzę i wykreślam różne pozycje:)

9. Włosy długie, krótkie, ciemne, jasne, rude, proste, kręcone? Jakie masz, a jakie Ci się najbardziej podobają?
Mam za ramiona ciemne kręcone a podobają mi się długie i proste :) Albo albo burza rudych loków! (ale nie u siebie:) )

10. Jesteś rannym ptaszkiem czy sową?
Rannym ptaszkiem nieee... Sową raczej też nie, bo nie siedzę po nocach(chyba, że kończę zajęcia o 21, w domu jestem o 22.30, a na następny dzień jest oddać pierwszy rozdział pracy i trzeba się wyrobić:) Uwielbiam spać!

11. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
 Chyba to, że mogę się wyżyć pisząc o czymś co mnie interesuje(innych wkoło nie:P) i jednocześnie czytać, poznać ciekawe i bardzo twórcze osoby. Wygląda to zupełnie inaczej, niż przypuszczałam PRZED blogowaniem i jestem pozytywnie zaskoczona.


Także tego... To by było z mojej strony :) Chciałabym również wyróżnić parę osób, ale wszystkie mają już swoje Liebstery! Z blogów do których chętnie wchodzę wyróżniam więc Linkę, teraz ja zapraszam do odpowiadania :)
A moje pytania lecą do wszystkich,  którzy tu wpadną, obserwatorów i nie tylko, możecie odpowiedzieć w komentarzu, jeśli nie chcecie tworzyć postów:)  chętnie poczytam i poznam odpowiedzi na mój zestaw pytań, który wygląda tak: 


1. Wymarzone miejsce na wakacyjną podróż to...?
2.Lakier do paznokci czy szminka?
3. W jakim kolorze lubisz się najbardziej?
4. Czy prowadziłaś/prowadzisz pamiętnik?
5.Jak wygląda Twoja poranna rutyna przed wyjściem "do ludzi"?
6. Na Mikołaja najchętniej dostałabyś...? :)
7. Kto jest dla Ciebie ideałem piękna/urodową inspiracją?
8. Najprzystojniejszy mężczyzna  w świecie celebrytów to... ? :)
9. Co uważasz za lepsze - krągłą pupę i trochę kilogramów CZY chłopięce kształty?
10. Masz jakiś sposób, którym zabijasz stres? 
11. Czego nie mogłoby zabraknąć w Twojej garderobie?

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do odpowiedzi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kłaniam się pięknie w podzięce za każdy komentarz! C;
Pisz śmiało, krytykuj konstruktywnie i dziel się swoją opinią - takie komentarze zawsze czytam chętnie nie tylko ja, ale też inni, którzy tu zaglądają.